Svenska
Mest sålda

-
Title:
Jakten På Känslan 3 - Konsten Att Skapa Meningsfulla Upplevelser
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Ekonomi
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
UPPLEVELSEDESIGN - DIN GULDGRUVA Vi står mitt i en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag och konsumtion håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte längre bara prylar, kickar och statussymboler - vi söker efter mening, känslor och berättelser värd...
Jakten På Känslan 3 - Konsten Att Skapa Meningsfulla Upplevelser Bok
UPPLEVELSEDESIGN - DIN GULDGRUVA Vi står mitt i en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag och konsumtion håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte längre bara prylar, kickar och statussymboler - vi söker efter mening, känslor och berättelser värda att föra vidare. I denna förändring gömmer sig en guldgruva för dig som förstår kraften i att designa upplevelser som gör avtryck i människors liv - både i handling och kommunikation. Jakten på känslan hjälper dig att öka värdet på din verksamhet och bidra till en bättre upplevelse av världen vi lever i. Boken bjuder på viktiga insikter, inspirerande exempel och konkreta verktyg för att skapa upplevelser som verkligen gör skillnad - oavsett om du arbetar med ledarskap, verksamhetsutveckling eller marknadsföring. Och oavsett om du vill förändra en hel organisation - eller bara ordna en middag för någon du tycker om. Jakten på känslan gör ditt (arbets)liv roligare, viktigare och mer lönsamt. Det här är den tredje reviderade upplagan med en nya exempel och matnyttiga tips som tillkommit sedan första upplagan skrevs.

-
Title:
Catch The Feeling - The Art Of Designing Meaningful Experiences
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Ekonomi
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Vi är i början av en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag och konsumtion håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte bara prylar, kickar och statussymboler utan söker efter meningsfulla upplevelser och goda berättelser som vi kan föra vidare. I d...
Catch The Feeling - The Art Of Designing Meaningful Experiences Bok
Vi är i början av en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag och konsumtion håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte bara prylar, kickar och statussymboler utan söker efter meningsfulla upplevelser och goda berättelser som vi kan föra vidare. I den här förändringen ligger en guldgruva för dem som lyckas se på sig själva som en meningsfull upplevelse för kunden, genom kommunikation, erbjudande och beteende. Lär dig konsten att skapa meningsfulla upplevelser! Jakten på känslan är full av trendspaningar, intervjuer, goda råd och konkreta metoder som framsynta företag använder sig av. Boken finns till för att du ska kunna öka värdet på ditt företag och vara med att förbättra upplevelsen av den värld vi lever i. Kort och gott; en inspirerande handbok i upplevelsedesign. Det här är den andra reviderade upplagan med en nya exempel och matnyttiga tips som tillkommit sedan första upplagan skrevs.

-
Title:
Goodwill Företagsekonomi Nivå 2 Övningsbok
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Ekonomi
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Övningsboken följer textbokens struktur och innehåller många uppgifter i varierande svårighetsgrad. Flera uppgifter har reviderats och nya lagts till i denna upplaga. Många uppgifter kan lösas med hjälp av valfritt bokförings eller kalkylprogram. Stor vikt har lagts vid att göra övningarna så verkl...
Goodwill Företagsekonomi Nivå 2 Övningsbok Bok
<strong>Övningsboken</strong> följer textbokens struktur och innehåller många uppgifter i varierande svårighetsgrad. Flera uppgifter har reviderats och nya lagts till i denna upplaga. Många uppgifter kan lösas med hjälp av valfritt bokförings eller kalkylprogram. Stor vikt har lagts vid att göra övningarna så verklighetsnära som möjligt. Varje block avslutas med ett uppdrag som ger eleverna möjlighet att ytterligare befästa sina kunskaper. Längst bak i boken finns ett <strong>kortfacit.</strong>

-
Title:
Goodwill Företagsekonomi Nivå 2 Textbok
-
Reviews:
-
Release Date:
-
Genre:
- Ekonomi
-
Format:
Bok
-
Availability:
Ej släppt ännu
-
Description:
Textboken är indelad i sex block: företagande och samhällsansvar, ledarskap och organisation, kalkyl, budget, marknadsföring och redovisning. Boken börjar med en beskrivning av hur Sveriges utrikeshandel har utvecklats från vikingatidens byteshandel till dagens stora framgångsrika exportföretag. Vi...
Goodwill Företagsekonomi Nivå 2 Textbok Bok
<strong>Textboken</strong> är indelad i sex block: företagande och samhällsansvar, ledarskap och organisation, kalkyl, budget, marknadsföring och redovisning. Boken börjar med en beskrivning av hur Sveriges utrikeshandel har utvecklats från vikingatidens byteshandel till dagens stora framgångsrika exportföretag. Vidare beskrivs Ledarens uppgifter och vilka verktyg hen har till sitt förfogande för att leda en verksamhet, bland annat olika typer av kalkyler och budgetar. Nya metoder inom marknadsföringen lyfts fram och i redovisningsdelen får eleverna bekanta sig med redovisning och bokslut i Aktiebolag. <br/><br/>Varje kapitel avslutas med sammanfattning. <span data-olk-copy-source="MessageBody">Till läromedlet hör också diskussionsfrågor som ger eleverna möjlighet att reflektera, diskutera och argumentera kring företagsekonomiska frågeställningar som presenteras i boken</span>. Alla viktiga begrepp förklaras i marginalen.
- Populärt
- Mest sålda
- Mest bokade
- Senast släppta
- Kommande
- Pris
- A-Ö
- Välj
- 0 - 9
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- H
- I
- J
- K
- L
- M
- N
- O
- P
- Q
- R
- S
- T
- U
- V
- W
- X
- Y
- Z
- Å
- Ä
- Ö
- Övrigt