Indiana Jones-box 4DVD sänkt från 299kr till 149:- - - >

Presentkort

Köp digitala presentkort

kan skickas via SMS, e-post eller vanliga brev.

mer info

Nyhetsbrev

Ginza-nyheter i mejlen

Gör som 281 000 andra!
Beställ Ginzas nyhetsbrev och få de senaste nyheterna och bästa erbjudandena först!

Ginzakatalogen

Missa inte vår välfyllda katalog!

Beställ eller läs den online

Ekonomi

Varför har jag fått en påminnelse?

En påminnelse skickas till dig antingen när vi saknar betalning helt eller när du inte betalat din faktura i tid. Du hittar mer information kring vad som återstår att betala via: www.klarna.com. Klarna hanterar våra fakturaärenden varför det i första hand är till Klarna du bör vända dig om du anser att du utfört betalningen i tid men trots detta mottagit en påminnelse.


Smarta funktioner på klarna.se

www.klarna.se kan du se alla dina fakturor, ladda ner dem som PDF, betala fakturan med ett klick, välja att delbetala eller kostnadsfritt även förlänga betaltiden med 10 dagar.

Vad händer om jag betalat till Ginza AB istället för Klarna AB?


Har betalning skett till Ginza AB istället för Klarna AB kommer din betalning att föras över till Klarnas bankgironummer inom kort.


Kan ni förlänga mitt förfallodatum?

Du har möjlighet att förlänga ditt förfallodatum på originalfakturan under särskilda omständigheter. Det är Klarna som fattar beslut i detta ärende. Vi ber dig därför att kontakta Klarnas kundtjänst via kontaktformuläret på www.klarna.com eller på telefon 08-120 120 10.


Jag vill betala men saknar min faktura?

Via www.klarna.com når du dina betalningsuppgifter omgående. Det enda du behöver göra är att fylla i person - och fakturanummer i de angivna fälten. Där har du även möjlighet att direkt se din originalfaktura.


Har ni mottagit min betalning?

Du kan enkelt kontrollera om Klarna AB mottagit din betalning på www.klarna.com. Det enda som krävs är att du anger person- och fakturanummer.


Var hittar jag OCR-numret?

OCR-numret hittar du längst ner till vänster på dina fakturor. OCR-nummer ska alltid anges vid betalning via Internetbank eller på en handskriven inbetalningsavi.


Vad ska jag göra om det är fel pris på fakturan?

I det ovanliga fallet att du har fått fel pris på fakturan ber vi dig att du kontaktar kundtjänst så vi kan hjälpa dig.


Hur ofta och vilken typ av kreditupplysning gör Klarna?

Klarna gör en mikroupplysning hos UC. Denna sparar de internt under 1 år innan en ny mikroupplysning görs om inte något speciellt dyker upp, till exempel om man inte betalar eller sköter sina åtaganden gentemot Klarna. Mikroupplysningen påverkar inte alls framtida kreditupplysningar och syns enbart hos Klarna själva.

Back to Top close

open popup